Marek Chołoniewski / Studio MCH

System ATTS (Audio Time Triggering System)

został skonstruowany w 1988 roku na bazie komputera Yamaha CX5M (program Music Composer) Zamienia dowolne impulsy akustyczne na serie instrukcji sterujących odtwarzaniem komputerowych sekwencji muzycznych. ATTS został zastosowany w następujących utworach:
Follow me (1988),
Uszy, Nos, Oczy (1989),
Follow Salzach (1989),
Two Suns (1990),
Switched on... (1991),
Switched off... (1991),
River Dart (1995)

MCOS (MultiControllerOpticalSystem)

Wielostopniowy system komputerowy tłumaczący ruch w oświetlonej przestrzeni na złożone struktury dźwiękowe. Wykorzystuje program Max/MSP. MCOS (MultiControllerOpticalSystem) zastosowany został w następujących kompozycjach:
Lighting (1995)
Lighting II (1997)
dark&lightZone (1999)
Passage (2001)

System LTTS (LightTimeTriggeringSystem)

Komputerowy system optyczny, który tłumaczy zmiany światła na serie instrukcji sterujących odtwarzaniem komputerowych sekwencji dźwiękowych. Skonstruowany na bazie komputera Yamaha CX5M, udoskonalony z zastosowaniem komputera Atari 1040ST.
System LTTS (LightTimeTriggeringSystem) został zastosowany w następujących kompozycjach:
WYSYG (What You See You Get) (1989)
Beauty and the Beast / Piękna i Bestia (1991)
Sha Ba Del'Mana (1994)
Doubles (1994)

 

MaWe
Multipurpose AudioWave Environment (2003/2006)

projekt, koncepcja, programowanie:
Marcin Wierzbicki
główna idea, dystrybucja i zastosowania:
Marek Chołoniewski

MaWe jest oryginalnym, niezależnym i darmowym patchem zaprojektowanym w programie Max/MSP. MaWe wymaga uruchomienia programu Max/MSP w wersji pełnej lub darmowej (Runtime version).

MaWe został zaprojektowany jako narzędzie służące do interaktywnego komponowania i wykonywania projektów muzycznych i audiowizualnych.
MaWe w swej modularnej formie może być używany z zastosowaniem wolniejszych i szybszych komputerów obsługiwanych przez różne systemy operacyjne: MacOsX, Windows XP oraz MacOs 9 (wcześniejsza wersja MaWe).

www